17 november, 2012. { CV-skrivande

Jag behöver skaffa ett jobb. Jag vill skaffa ett jobb.
Så jag skriver ett CV, och är ganska så nöjd, lite finslipning och så bara. Men intressen!? Jag kommer inte på något överhuvudtaget. (Förutom att jag gillar att fotografera, typ.)
Det går bra nu liksom. Får tänka på det här ett tag till...




Att skriva om din fotografering är skitbra! Det kan gamlingarna koppla till, vilket de inte riktigt kan till tv-spel o sånt ;)

Svar: Jo, det är typ det jag har kommit på ;) får jobba lite på det där alltså! ^^
beckyandersson.blogg.se

2012-11-18 // 21:20:04

skriva att du brukar fotografer och att du gillar att göra det sen finns det säker massor som du gillar?! ;)

Åker du skidor? :)
Din Vän Nathalie

Svar: ja det har jag skrivit! :) absolut, men jag kommer inte på något, haha! och skidor är ju inte min starka sida.. ;)
beckyandersson.blogg.se

2012-11-18 // 22:27:10

Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback