I love it because it keeps me sane.

Kom precis in från en PW. När jag kom ut övervägde jag att vända och gå in igen, det var så fruktansvärt kallt... Men efter 3km kände jag mig varm, och mina benhinnor slutade att strejka och det blev skönt. Så jag gick en liten omväg från vad som först var tänkt. Spurtade de sista 500metrarna till dörren och var ganska nöjd med en torsdagspromnad på nästan 7km.
Hade det inte varit för att det är så mörkt hade jag nog gått ett par - 3km till, det hade varit skönt, men det får jag ta en annan dag.
Har ändå gjort ett ben/magpass på gymmet idag, så det får nog räcka så...
 
Hade utvecklingssamtal idag också köpte vi med oss lite kinamat hem som blev uppladdning för min promenad.
Sitter just nu på golvet och dricker vatten, ska strax hoppa in i duschen, sen måste jag packa och fixa mat till imorgon då en  7h lång tågresa /varav ca 4h är på tåget) väntar mig.
 
 





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback