12 februari, 2014. { Productivity

Tänkte gå upp riktigt tidigt idag, för jag måste upp väääldigt tidigt imorgon, men sängen lockade mer och tillslut komjag upp vid 8.50. Var på gymmet en halvtimma senare och körde ben och lite mage, och sen körde jag lite tabataintervaller. De där intervallerna blir lättare att hantera för varje gång, men är fortfarande brutalt jobbiga, usch...
Kom hem och åt lite sen gick jag ut och gick, och sprang lite.
Går första kilometern uppförsbacke, sen springer jag 3km (9km/h) och sen går jag 2,5km (de där 2,5 sista går inte fort alltså... haha), det är rätt lagom ändå. Hela rundan går ju i rätt långsamt tempo, så det tog ca 50min (exakt nstan.)
Och! - väldigt skönt att kunna vara ute utan vinterjacka! Sprang i en långärmad bomullströja, och två träningströjor över, men skönt ändå. Längtar dock till det räcker med linne...
 
Nu måste jag in till stan, ska till banken och lite så, sen måste jag plugga och packa och en himla massa saker!
 
Frukost: blandar ut lite kesella med turkisk yoghurt (gärna i burken om det inte finns så mycket kvar), lite müsli och kokos på, och en knäckemacka (helst med ägg, men annat, vad som, funkar också fint.)





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback