20 februari, 2014. { Legday

Vaknade imorse och övervägde att somna om, men sen tänkte jag på det väntade benpasset och tog mig upp, packade väskan, drack en halv kopp kaffe och stod lite på huvudet.
Det är sjukt hur jag reagerar pålite koffein alltså... Får så brutalt mycket energi!
Tog mig till gymmet och körde mina tabataintervaller, höjde varje intervall och sprang på 16km/h, har legat på 14,5km/h innan, så nu kommer jag fortsätta köra högre, haha.
Sen körde jag ett ben pass med lite superset, och försökte få in lite mage. Blir helt skakig av kaffe typ, så jag kunde inte riktigt fokusera och ville mest bara hoppa runt. Men jag orkade väldigt mycket och kände aldrig att jag blev riktigt trött, det var nice! Sen var jag tvingen att prova på ett pb i benpress: körde 10x 70kg, 85kg, 90kg, 95kg, 100kg, och det gick hur bra som helst! Så himla skönt när man känner att man är starkare än vad an tror.
 
Nu har jag kommit hem från skolan och ätit lite omelett till lunch, ska göra lite läxor och ikväll ska jag gå på ett core-pass!
 





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback