7 juli, 2014. { Volunteering in Romania, 2014 - part 1

Här ekar det tomt, som vanligt. Men för ganska exakt två veckor sedan påbörjade jag min resa mot ett volontärarbete i Rumänien. Vi bodde på Metro Minitstries i Sighisoara och var med på ett barnläger, efter barnlägret var vi i en liten by som heter Albesti. Hade tänkt skriva mer om hela Rmänienresan och vad som hände någon annan dag, men ni kan få en bild så länge.
 
Nöjde mig med mitt 18-55mm objektiv, och nu i efterhand ångrar jag mig, för jag hade kunnat få så mycket bättre bilder med lite annan utrstning. Men jag ska tillbaka dit, det har jag bestämt. Så för denna resa får det räcka med lite standard turistbilder.
 
På väg från flygplatsen i Bukarest till Sighisoara, där vi bodde.
På väg från Sighisoara till barnlägret på Cabana Nora.
 





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback