1 december, 2012.

Känns som att jag varit vaken hur länge som helst, men inte fått något gjort idag. Hade film första lektionen och kollade igenom klippen vi filmade i måndags, det var hysteriskt kul, mer berättar jag inte. Sen åkte vi (läs: alla utom jag) skridskor innan sista lektionen där vi kollade på Solsidan... Det programmet alltså, jag blir så stressad! USCH.
Kom hem och sov en timma innan jag åkte till kyrkan och åt massa god mat och lekte lekar, sen gick jag till Huskvarna och hängde där, och vid tolv när vi åkte hem, åkte vi förbi BK en sväng - inte helt fel kvällsmat om man säger så.
 
Nu planerar jag att ställa klockan på julkalender tid imorgon, men jag vet inte om jag orkar...





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback