6 december, 2012.

Efter skolan idag gick jag och hämtade ut jackan jag beställde igårkväll. Jag gick till kyrkan, tog upp jackan, provade den och älskade den. Så jag la tillbaka den i påsen.
Vid 18 hade vi andakt, och 15min senare skulle jag visa jackan för en kompis, och den + min väska (med skoldator, plånbok och träningskläder) var borta.
 
Så mina saker är stulna, från kyrkan, dessutom liksom. Om det skulle vara någon som sett/hört något, så kan man väl höra av sig? Missionkyrkan i Huskvarna, strax efter 18.

Och kan man på något sätt sprida detta så gör gärna det. ♥
 
 
(Någon ska ha stryk. Och bäst för denne att den har fruktansvärt dåligt samvete. Fy fan.)
 
Förövrigt är det en sån här jacka. Splitterny, strl S.
http://www.ridestore.se/rip-curl-h-j-number-jacka-snow-black
 





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback