7 november, 2012.

Är det något som gör mig riktigt förbannad så är det när folk dömer andra, helt utan anledning. (Säger inte att jag är perfekt själv, men en gräns finns det,)
Var på gymmet idag, i omklädningsrummen kan man få höra mycket intressant kan jag ju berätta. Idag var det två tjejer som stod och diskuterade andra människor. "Men asså hon är säkert snäll egentligen." sa de om någon. 
 
"Asså hon måste ha storlek medium typ. Jag fattar inte hur man kan se ut så? Man blir bara äcklad!" sa de plötsligt.
Va? På riktigt? Sen när blir du äcklad av att en person har storlek medium? Och sen när är detta fel?
Tjejerna som sa detta var inte jätte smala heller dessutom, och det är verkligen inte fel. Det är snyggt, punkt på det. Men man säger inte så om någon annan. Usch.
 
Jag är så himla arg, så nu ska jag ta och plugga och tänka på något annat. Men människor kan snacka alltså, och prata hur mycket ni vill, men tänk gärna till lite innan.
Tror inte ens att det är någon som helst ordning i detta inlägg...





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback