17 augusti, 2013. { Grabbhelg och tjejkväll

I torsdags åkte jag till en kompis utanför Värnamo, det var grabbhelg, och jag räknades till en av dem... Vi var 4st till på fredag eftermiddag, så kom 4 till. Har haft det så himla kul med volleyboll, singstar, guitar hero, bad, grillade klockan 03 inatt, ätit tacos, sett på film, blivit islängd i poolen med kläder på... Men det var en perfekt början på ett perfekt avslut på lovet!
Kom hem idag vid 14, duschade, åt och städade, sen kom Ella och Hanna hit på lite tjejmys med fika och prat. Och nu är jag helt död, sov 5timmar inatt och det var inte tillräckligt... Tyvärr blev det ytterst få bilder - typ 3st, men ändå.
 
Imorgon åker jag till en kompis över dagen, som jag inte har träffat ordentligt på jättelänge, så jag har haft en grym långhelg och två dagar ledigt till innan skola börjar sen på onsdag kommer behövas!





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback