6 augusti, 2013. { Here it goes

Och där försvann min träningsmotivation.
Jag har varit lite halvt omotiverad den senaste månaden, men idag kände jag bara att nej, jag orkar inte mer. Jag har kört på i över ett år, och lyckats hålla motivationen uppe. Så att den bara försvunnit suger verkligen.
Men jag ska försöka ta det lugnt, träna på så mycket jag känner att jag har lust med och hoppas på att jag blir motiverad igen. Ska försöka schemalägga vilka muskelgrupper jag ska köra lite mer iordning med, nu det senaste har jag bara kört på med de muskler som är uppvilade och som jag känner för att köra.
Så lite mer struktur på det hela sitter väl kanske fint.
 
Behövde skriva av mig lite. Detta suger verkligen och jag är sjukt opepp på allt på grund av detta, träningen betyder ju så himla mycket för mig...
 
Nu ska jag titta på film, äta, städa och bara ta det lugnt! Och försöka kolla igenom de sista bilderna från lägret.





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback