1 december, 2013. { December

Det är plötsligt December. Det är 1a advent. Och det är knappt någon julkänsla överhuvudtaget.
Imorse tittade jag på julkalendern, låg kvar och tittade på tv ett tag innan jag åt frukost och gick till Smedbyn för att sälja lotter på julmarknaden. Solen sken, det var grönt på marken runt omkring och rosorna blommade uppemot väggarna, inte jättemycket julkänsla som sagt.
Men jag har ätit lussekatter och druckit glögg i helgen (lite jul), ätit kyckling med sallad igår och lax och sallad idag (så gott att de båda är värda att nämnas), och i fredags var det Nobelmiddag, 3-rätters, prisutdelning och dans.
 
Det har alltså varit en ganska bra helg, trots att jag blir mer och mer stressad över skolan för var dag som går... Har iallafall blivit av med en uppgift, känns skönt.
 
Såhär kan man se ut på Nobel, om man känner för det. Mina händer ser rätt knubbiga ut, men jag bjuder på det. De är fina ändå.
 





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback