14 juli, 2013. { Jobb och träning

Jobb idag, igen, somvanligt. 3 dagar kvar innan helg! Jobba är ungefär vad jag har gjort idag, det fanns dock inte så mycket att göra... När jag kom hem åt jag middag och nu har jag tagit en powerwalk på drygt 7km, också har jag ätit lite kvällsmat!
Åker till pappa i helgen och lär inte ha tid till att träna, så jag känner att jag måste jobba in det lite, haha... Kommer äta så himla mycket onyttigt där att jag kommer känna mig som en liten godisbit hela jag, typ ett rosa gelehallon, med socker på. Sen hoppas jag på att få med mig lite träningskläder hem efter med, förhoppningsvis åker vi till Sportshoppen i Grebbestad någon dag!
 
Nu blir det disk och en dusch, sen ska jag måla naglarna och planera veckans träning och lunch till jobbet!
 
Kvällis - supergod toast och turkisk yoghurt med vindruvor!





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback