24 juli, 2013.

Här vart det dött.
Jag var hos pappa i helgen, och tänkte lägga upp lite bilder från det när jag orkar föra över dem till datorn.
Idag gjorde jag mitt sista jobbpass, lite tråkigt - men väldigt skönt.
Jag har,sen jag kom hem i söndags, hunnit träna 4pass, och tänker fortsätta i den riktningen denna veckan, för:
På måndag åker jag på läger i en vecka, och då blir det ingen träning.
Detta innebär att jag har 4dagars sommarlov till jag åker iväg, och på dessa dagar ska jag: träna, sola, läsa, packa, tvätta, läsa, träna, sola och sova. Ja, jag ska göra vissa saker fler gånger än andra.
 
Detta är mitt liv i ett nötskal just nu, och jag är så himla trött att jag inte ska göra mer än att diska, duscha och sova idag.
 
Just det, beställde hem lite saker förut med, hoppas de hinner komma till fredag! Eller möjligen måndag, innan jag åker iallafall! 





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback