28 juli, 2013. { The Cut Out Boots

Har hela våren och sommaren gått runt och letat efter de där förbannade skorna, i varenda affär och varenda hemsida, men icke. Så råkade jag se dem på Nelly här om dagen och nu är de påväg hem till mig! Problem: om de inte kommer innan klockan 13 imorn så får jag vänta till nästa helg innan jag får dem, men ändå...
 
Så här vill iallafall jag gå runt resten av sommaren, vilket jag tänker göra.
I mina älskade Levi's, min röda college-t-shirt (som den på bilden, fast röd, alltså), ett par "clubmasters" och det perfekta hade ju varit drömklockan, men den har jag inte råd med, så det får bli någon annan gång.
 
 
 
Förresten så har Steve Madden ett par svinigt snygga cut out boots, men de hittade jag inte förens jag redan hade beställt mina, så att eh... Det sög ju.
 
Nu borde jag packa klart, för imorgon åker jag till Halmstad på läger i en vecka! 
 
Och imorn planerar jag att börja uppdatera med bilder från när jag var i Ed, får väl ta tag i det, menar jag.





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback