I Ed, Grebbestad

På fredag åkte vi in till Tanum på förmiddagen och käkade lunch (eller frukost, eftersom att varken jag eller pappa inte äter frukost, tydligen), åkte till SportShopen och handlade - löpartights, en bikini, en väska och en vattenflaska -, sen åkte vi in till Grebbestad.
 
Vi köpte mjukglass i en liten kiosk. (Jag som inte tycker speciellt mycket om mjukglass, eller glass överhuvudtaget, åt 3-4st under den helgen.. För att jag kunde typ.)
 
Tittade lite på båtarna.
 
När vi kom hem tog jag en promenad, med kameran.
 
Våran fina hund, som börjar bli så gammal att jag inte vet hur gammal hon är...
 
Lite blommor.
 
En humla sa hej när jag tog kort på lite fler blommor.
 
 
 
Naturen är så himla vacker där, och jag är så himla kass på att få den lika magisk på bild. Men ni fattar grejen - grönt, gräs, träd, vitt, moln, blått, vatten, himmel...
 
Hittade ett litet hallon bredvid vägen. Nej - jag åt det inte. Och vad hände med färgerna på denna bild..?





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback