23 juni, 2013.

Tänkte gå upp tidigt och träna - vaknade vid 9 och hörde att det spöregnade. Så jag sov till halv tolv, cyklade ner till ett stängt gym, cyklade hem och åt och tittade på film, och cyklade ner igen strax efter 14 när det hade öppnat.
Tänkte köra tricep och bröst idag, men det var så himla mycket folk där så jag körde bara tricep och stretchade och töjde en del i slutet. Men det var sjukt gött att få träna ordentligt igen, har inte gjort sen början av veckan eftersom jag blev sjuk, men idag mår jag mycket bättre och börjar få tillbaka lite av konditionen som försvinner när man blir sjuk... (Kunde inte ens gå 300m till busshållsplatsen utan att va helt slut i torsdags.)
 
Så nu är jag glad! Hoppas på att må ännu bättre imorn, vakna tidigt och att det är fint väder, så kan jag träna och ta en promenad!
 
 





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback