3 juni, 2013. { 8km senare

Det är redan juni, vilket är helt sjukt, och hittills har jag haft otroligt stressiga junidagar. Åkte runt hela Jönköping i lördags, med noll tidsmarginal, när en sak var slut började en annan samma tid...
Idag har jag iallafall varit i skolan, njutit av det underbara vädret och lekt i sanden. Kom hem och pluggade lite och sen tog jag en powerwalk.
 
De senast PW jag tagit så har jag gått ca 2km, sen uppför en backe på ca 1,6km, ner för halva, och sen drygt 1,5km hem, vilket är lite drygt 6km - lite mindre än vad jag vill. Såidag satsade jag på 8km. Gick 4,5km, upp för backen och sen ner för halva - 2,5km, sen hem på 1km. Och fick ihop drygt 8km på 1timma och 12min. Ganska okay ändå, och var helt död efteråt, det är ju så varmt ute!
Nu måste jag plugga, om jag ska klara av ekonomiseminariet imorgon...





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback