4 juni, 2013. { Bicep/tricep

Tog sovmorgon till nio idag, sen gick jag ut på en powerwalk på 7,3km, sen pluggade jag innan jag åkte tlil skolan vid 12. Kom hem vid 15, åt och tog mig till gymmet och körde bicep och tricep, det absolut tråkigaste jag vet. Körde också lite på mina mål för denna veckan, nu har jag 4,5km att gå, tar nog det + lite mer, imorgon.
Nu måste jag verkligen plugga, har prov i naturkunskap imorgon och kan verkligen ingenting, usch blä.
 
6x3 bicepcurl i cabel, platta 4
8x3 bicep i cabel, liggande, platta 4,5
10x3 bicep i cabel, liggande med huved mot, platta 5
8x3 tricep i cabel, platta 5
8x3 tricep i cabel, sittande, platta 4
10x3 tricepdrag i cabel, platta 4
10x3 bicepcurl m.hantlar, 6kg
10x3 TRX bröst/bicep/tricep
 
Igår+idag har jag även hunnit:
100 squats, ass to the grass
50 push ups
130 calf raises
15,5km
 





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback