Tredagar13

Älskade lov.
I fredags så gick jag till Kungsporten med mina vänner, och 3dagar leverade. Det var ett grymt möte, sen fikade vi och pratade med (för mig) nya kompisar, och dansade. Gick dit igår med, det var ett möte och ett "lugnare" möte, tills ljusen plötsligt tändes, det blev galen musik och alla bara dansade. Jag har blivit buren ut på dansgolvet och mer eller mindre tvingats att dansa, fått frågan om jag var gymnast (haha, hysteriskt roligt) och fått höra att jag har vita tänder. Jag har hängt på 7eleven klockan två mitt i natten, jag har hängt på sanda gymnasiet ännu senare, jag har kommit hem klockan fyra på morgonen och jag har träffat massa nya underbara människor. Bäst helt enkelt.
 
Idag ska jag slappa och ha One Tree Hill-maraton.
 





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback