11 maj, 2013. { Dagens träning

Nu är det såhär att jag bara måste skriva av mig lite av dagen, för jag mår så sjukt bra idag.
Gick upp klockan 9 för att hinna in till stan på gyminstruktion klockan 11, vi gick igenom lite teknik för det mesta, och testade även på bänkpress igen. Kör bara med stången - 20kg, men har inte klarat det tidigare utan kört med hantlar - 7kg. Men han tyckte att jag skulle testa, och piece of cake. 20kg bänkpress var inga problem, himla gött.
När vi var klara - och jag lite små trött - så undrade han om jag ville köra axlar/mage med honom. Så vi testade lite nya axelövningar, vilket var jätte kul. Och sen mage, vilket var höjdpunkten, fick testa så mycket nytt och det var så himl kul.
Vilket innebär att jag började dagen med ett toppen pass på gymmet, klockan 14 kom jag därifrån.
 
När jag kom hem kom mamma på att vi skulle ut och gå, så ett galet pass på gymmet och 7km senare är jag helt död, men väldigt glad! Nu ska jag äta chips, dricka vatten och se på One Tree Hill, och le lite till.
 
Puss hej!





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback