12 maj, 2013. { Rygg och triceps

Min plan är väl att skriva mer om min träning och mina pass här, för det är något jag gillar (och det är gött att kunna gå tillbaka och kolla igenom bra pass). Så med start idag så kör vi!
 
Tog mig upp halv nio idag och åkte in till Jönköping, var där vid tio och körde tricep + rygg. Trots träningsvärk i ungefär hela kroppen, förutom tricep och ben, så blev det ett gryt pass idag också.
 
Tricep i cabel, tre varianter, platta3,5 10x3 (för varje övning)
TRX 10x3
Dips 23,4kg 10x1 | 26,4kg 10x1
Rodd i cabel, brett handtag, platta 3,5 10x3
Rodd i cabel, smalt handtag, platta 3 10x3
Enarmsrodd m. hantlar, 8kg 10x3
Rygglyft i diagonalställning, 15kg 10x3
Rygglyft i diagonalställning sidan, 7kg 10x3
TRX 10x3
 
Förresten, mina mål : kunna stå på händer och göra minst 15 riktigt riktiga armhävningar, får jobba på det...
 





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback