13 maj, 2013. { Bröst och biceps

Var på gymmet kvart över sju imorse och körde ett bröst/bicep pass, gick sjukt bra ändå, så det var gött. Och jag älskar att träna på morgonen och äta frukost sen, så himla gött.
Idag körde jag:
 
8x3 bänkpress, 20kg
10x3 bröstpress m. hantlar, 7kg
10x3 bröstpress i TRX
10x3 bicep i TRX
10x3 bicep curl m. hantlar, 5kg/5kg/6kg
10x3 tre varianter bicep i cabel, med platta 2,5, 3 och 4
Chins - vanliga och "bicepchins"
 
När jag kom hem gick jag en powerwalk med Ella på 6,4km, tredje kilometern är en svinig uppförsbacke, eller den är 1,5-2km, så jag var rätt död sen..
Nu ska jag planera ihop mitt benpass, och kanske mage, för imorn!
 
 
Har inte haft vilodag på alldeles för länge, och det har blivit en del dubbelpass det senaste, men jag är så himla taggad så jag känner att det är bäst att ta vara på det. På onsdag ska jag på läger hela helgen med så då lär det inte bli så mycket träning.





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback