17 november, 2013. { Weekend

Var ledig i fredags, som förra fredagen - och nästa fredag. Så jag åkte in  och tränade, åt tacos i skolan och skrev på kontrakt på jobbet, sen tog jag lite bilder på gymmet till min fotouppgift.
 
Igår var typ längsta dagen i mitt liv. Jobbade på morgonen, tränade, åkte hem och tittade lite på Gossip Girl, åt, fixade mig och åkte sen till kalas för Lisa! Kände ingen och var supernervös, men det var kul. Sen åkte jag till Kungsporten och MOVE 13 och var där en stund, sen gick vi runt i Huskvarna och mest skrattade och lekte. Kom hem vid 2 inatt och vaknade idag upp med istort sett ingen röst alls.
Det var min helg det. Den var grym.
Nu måste jag plugga för min redovisning om Jane Austen imorn, usch.
 





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback