2 september, 2013. { Month Of The Year

Det är spetember. Årets bästa månad.
Okay inte riktigt, men den är väldigt bra.
 
September innebär födelsedag nägmligen. Men också höst, och varenda blogg översvämmas med "Hello September", stickade tröjor, varm oboy, filmer och gula löv. Det får hösten att kännas så underbar, trots att jag redan nu känner av både förkylning och kyla i luften.
Men det gör inte så mycket, för den här månaden kommer bli så himla bra. Jag ska träffa kompisar, börja övningsköra, day trip-a till Göteborg och shoppa (och framförallt äta), jag ska hänga i kyrkan varje: torsdag och träffa konfirmander, fredag: och träffa kompisar och leka, söndag: laga mat och prata, jag tänkte hälsa på pappa en sväng och vi ska ha kalas för mig.
 
Detta innebär också att september kommer med en hel del shopping, nya saker och en ny telefon (vilket behövs eftersom min håller på att trilla isär).
 
Så jag är faktiskt också ganska taggad på det här med september. Förutom skola, gillar inte skola...





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback