23 september, 1996.

För 17år sen föddes jag, jag tycker världen blivit ljusare sen dess.
Haha, nejmen jag har haft en toppendag! Jag hade sovmorgon till klockan 12, men vaknade klockan 6 (!!??!?) och kunde inte somna om, så jag gick ut och sprang drygt 5km, kom hem, duschade och sov ett par timmar. Sen gick jag upp och åt frukost och tittade på film, haha, perfekta morgonen!
Sen var jag i skolan några timmar innan vi gick till Naked Juice Bar och åt frozen yoghurt, rekommenderar hallonsåsen, SÅÅÅ god! Satt och skrattade och pratade en stund innan jag åkte hem. Fick revbensspjäll till middag och en sjukt god tårta till efterrätt! (Som de fick åka till 10 affärer för att hitta på grund av att jag inte gillar grädde, mandel, budapest...)
 
Lite såhär har min dag sett ut, i matväg iallafall. Nu ska jag titta på lite film och sova!
 
 
 
 
 
 
 
 





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback