3 september, 2013. { Mobilbyte på G

Den ständiga frågan de senaste månaderna har varit vad jag ska ha för mobil. Det har väl mest stått mellan en Samsung Gakaxy S4 och iPhone 5, men och HTC one, Nokia Lumia och Sony Xperia Z. Och nu har min 4:a praktiskt taget lagt av, den funkar, men kraschar alla appar, internet funkar inte och jag får sms 30min efter att mina vänner egentligen har skickat dem. Mitt abonnemang går dessutomut om någon vecka, så nu är det dags för något nytt, som faktiskt funkar!
Vi var på Elgiganten idag och tittade lite, så nu har jag bestämt mig. Ska bara kolla abonnemang och så, sen blir jag med ny mobil! Så taggad på något som funkar... Hade lika gärna kunnat vara en Nokia 3310 liksom...





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback