21 april, 2014. { 13km

Idag, klockan 8.30, skulle vi ut och springa. Jag vaknade som vanligt för sent så sköt upp det till 8.45.
Hur som helst så började vi med att gå en kilometer som uppvärmning, sen sprang vi 5km innan vi gick/joggade 8km, så efter 13km kom jag in genom dörren. Det var otroligt varmt ute imorse, så det var verkligen skönt att vara ute och springa längs med Vättern.
Resten av dagen har jag legat i sängen och tänkt på att plugga, men en brutal huvudvärk har satt stopp för det. Får nog ta tag i det viktigaste innan jag somnar...
 
Riktigt så lång tid som 2h tog det inte, han in på Willys och planera vilken väg vi skulle ta också, så 1h 30min - 40min snarare, fortfarande rätt lång tid, men jag är inte den som är den.
 
 
En frukost från tidigare i veckan, åt samma idag (minus ägg): kvarg med müsli, knäckebröd med skinka, ost, gurka, tomat och basilika.
 
 
 





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback