6 augusti, 2014. { A bibliophile, I've heard

I år bestämde jag mig för att ta tag i läsandet igen, läste jättemycket förr men det har blivit mindre och mindre.
Igår läste jag iallafall ut årets 15e bok (sommarens 9e), och har läst otroligt mycket bra i år, så...
 
Några av årets bästa:
 
 
Öster om solen (Barbara Bickmore skriver mycket om världen och självständiga kvinnor, älskar hennes böcker).
Ths Skinny Confidential (älskar Lauren Evarts, har följt hennes blogg från scratch och hon är verkligen inspirerande).
Allegiant (3e boken i Divergent serien, filmen kom ut i våras och efter jag sett den var jag tvungen att läsa böckerna asap).
The Wolf of Wallstreet (en biografi som är otroligt fascinerande, såg filmen och kände att den behövde läsas - det var värt).
Eld (2a boken i serien Cirkeln, har bara läst första men håller på med den här nu, den 1a var helt ok).
Flickan som älskade Tom Gordon (Stephen King is King, det är allt som behöver sägas om denna.
 
Andra väldigt läsvärda böcker:
Under månens skåra (av Barbara Bickmore, fick jag bara läsa en bok för resten av mitt liv hade det nog varit denna), The Great Gatsby (klassikern av Fitzgerald), Harry Potter (för att, ja), The Hobbit (it's a must).
 
Kan ju hålla på i en evighet, uppenbarligen, men nu vet ni vad ni ska läsa nästa gång.
 





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback