21 februari, 2014. { Shoes

Är i stort behov av nya träningsskor, nya sneakers och ett par boots. Dessa är mina favoriter.
 
Älskar Vans, har velat ha ett par i typ 3år nu, men det har bara inte riktigt blivit av, haha.
Bootsen från Vagabond är jag kär i, testade de typ 4ggr på en dag i höstas, perfect!
Har inte alls gillat de höga skorna från Nike innan, men tycker faktiskt att de är rätt snygga! Ville ha ett par Nike Air Max 90 innan också, men sen köpte min kompis de blåa med lite lila på - som jag tyckte var snyggast, så nu blir det nog inga Air Max, haha.
Och träningsskor då. Dessa, och Free Flyknit, är de jag drömmer om. Men det är så himla dyrt med träningsskor, iallafall om man vill ha både kvalitet och kvantitet. Och jag vill ha ett par tunna, light weight, och Nike - skeptisk till andra märken..
 
 
 
 
 





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback