3 februari, 2014. { Pick And Choose

Tror knappast att någon missat Triangl swimwear? Och en hel del är kära i dem - även jag! De kostar ju lite dock - drygt 500kr tror jag.
Iallafall, hittade PALM, som är ett märke med väldigt mycket liknande bikinis. Dock kostar en del drygt 300kr, och personligen tycker jag att Triangl's är snyggare - eller så har de bara fått produkten att se mycket bättre ut, haha.
Största skillnaden mellan dem tror jag är att PALM's är gjorda i 80% nylon och 20% lycra, medan Triangl's är gjorda i 100% neoprene som är ett tjockare material, skulle gissa att Triangl's möjligen är lite mer svårskötslig också.
 
Hur som så har de ju båda mer än bara den "standard" trekantsmodellen, och jag tycker att alla deras bikinis och underkläder är sjukt snyggt (hade gärna ägt alltihop).
Så när det närmar sig bikini-köp så vet ni vart ni ska leta.
 
(Detta blev ett väldigt hoppigt, konstigt inlägg. Men jag kände att det behövdes.)
 
Hade gärna haft en av dessa, den första från Triangl den andra från PALM, tror dock inte att jag hade passat så bra i PAML's, så det blir nog en Triangl i sommar!
 
 





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback