8 februari, 2014. { Tvillingsystrar

Efter jag kom hem ikväll så satte jag på den här dokumentären på Svtplay. Den handlar om två kinesiska flickor som blev adopterade när de var små, den ena till Norge och den andra till USA, och av en slump råkade föräldrarna träffas innan de åkte hem från Kina och tyckte att de var lika, och fick sedan reda på att de var tvillingar.
Visst att jag gråter åt allt, men det här var ju extremt, haha. Den var så himla bra, och nu har jag legat och gråtit en timma för allt jag ville var att de skulle få vara med varandra.
Tänk att ha ett syskon så långt bort, ha kontakt osv men inte kunna träffas. Finner inga ord, vill bara  att de ska få träffas och växa upp tilllsammans, haha.





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback