8 februari, 2014.

Jag ställer alltid klockan, vardagar som helger, om jag har planer eller om jag är ledig. Menidag bestämde jag mig för att sova så länge jag ville.Vaknade vid kvart i tiooch bara "jaha, det var ju inte så länge ändå - gött" sen somnade jag om direkt ochsov till 12 innan jag gick upp och åt en macka. Planen var att jag skulle ut och springa sen, och köpa chips. När jag väl kom ut insåg jag att jag inte ätit tillräckligt och det blev inte många kilometers löpning innan jag insåg att jag fick gå resten. Fick med mig chips iallafall, det är huvudsaken.
Så nu sitter jag och äter chips, snart ska jag göra mig iordning och åka till tjejkväll myyys
 
Chipsen - brutalt goda, men väääldigt heta pga chillin, jag gillar det, men vatten är ett måste.
 





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback