9 februari, 2014. { Lack Of Other Things To Do

Going craziiiiieeee! Skulle se sista avsnittet av Revenge S01, också är ljudet typ 3sek innan bilden?? Åh blir så sur. Så nu har jag fått leta upp ett ställe att streama på - och det laddar ca 1min/10min... Kommer ju få vänta ett år innan jag kan se hela avsnittet, haha, this sucks.
 
Undertiden tänker jag rekommendera serier.
 
Jag har sett hela Friends, One Tree Hill, Gossip Girl, Pretty Little Liars och Hart of Dixie (de två senaste är alltså alla avsnitt som kommit ut), och håller på med Revenge och Sex And The City.
Friends är mitt all time favorite, det är det jag kollar på alltid, sett alla säsonger hur många gånger som helst. Sen kommer One Tree Hill, denna serie är kärlek. Och de andra är ungefär medelmåttliga, men börjar verkligen fastna för Revenge, och PLL!
 
Så nästa gång ni inte vet vad ni ska göra har ni några serier att gå igenom!





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback