15 januari, 2014. { These Glory Days

Vill börja med detta: skulle skriva in rubriken till detta inlägg, det visar sig att det finns ett inlägg som heter "15 januari, 2013. { These Glory Days". Har alltså bloggat om dem tidigare, fast då var de fortfarande i liv.
 
För 2,5år sen, när wayfarer solglasögonen var så där glet poppis, köpte jag ett par clubmaster-modeller från These Glory Days som jag absolut älskade, mina favoriter all time. Men jag hade dem i min väska, utan fodral, förra våren och de gick sönder. Blev så himla ledsen och nu vill jag verkligen ha ett par nya, älskar den modellen!
Försöker fortfarande leta upp de jag hade innan (helt omöjlig att hitta..), men annars så blir det nog ett par RayBans.
 
Funderar på dessa. De kostar en hel del, men det kn var värt det, kanske... På tal om att spendera pengar så är jag i behov av nya träningsskor också, det är ju en del pengar det med...
 
 





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback