21 januari, 2014. { Intervall Flex

Var som sagt på Intervall Flex förut, det var inte lika jobbigt som sist för de hade bytt ut några intervaller, men det var väl tur det för mitt benpass från förut idag kändes av. Hade så mycket mjölksyra i benen stora delar av passet att jag inte visste var jag skulle ta vägen, men annars är det ett rätt så lagom pass som inte är allt för jobbigt.
Känner redan av träningsvärken från dagens träningspass... När jag kom hem så tog jag en dusch och käkade kvällsmat. Så himla hungrig.
 
Lyckades få i mig två knäckemackor (WASA sport är det godaste som finns) med ägg, fil med müsli, ett glas äppeljuice och innan det åt jag en ostmacka, hade nog kunnat äta några till mackor dock... Haha
 
Världens bäst bok förövrigt.
 





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback