23 januari, 2014. { How Life Developed.

Igår alltså... Jag gick upp klockan 6, börjar 10, tittade på Revenge och åt gjorde smoothie till frukost, så himla mysig morgon.
 
Idag vaknade jag med så fruktansvärt ont i halsen, vilket brukar gå över under dagen men inte denna gång, så jag skippade träningen efter skolan och åkte hem och gjorde bananpannkakor istället. Himla bra beslut det där. Är dock fortfarande hungrig, så jag tänkte göra lite kyckling sallad, eller lax.
Ungefär så här mitt liv ser ut, jag äter, går i skolan, kollar på serier och tränar. Haha. Rätt fint ändå.
 
Angående att min smoothie är i en tekopp - jag hällde i müsli också och åt den som yoghurt, och hade sugrör i. Så att jag kunde välja lite...
 
 
 
 





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback