27 januari, 2013. { Welcome Back, Darling.

Stannat hemma idag, jag mår mycket bättre men har fortfarande haft väldigt ont i huvudet, tror jag haft någon influensa. Har hunnit vara effektiv och gjort en massa saker idag iallafall. Och fick ett ryck att börja fota lite..
Har verkligen inte haft någon inspiration på hur länge som helst, och tyckte att det var väldigt jobbigt när vi fick uppgifter på fotolektionerna för att jag bara blev stressad över att jag inte kunde producera något bra. Så jag tog bort foto-lektionen och nu känner jag att det börjar komma tillbaka till mig. Detta är en sån enorm lättnad, för detta är ju ett av mina stora intressen, så jag har försökt fota lite medan det fortfarande varit ljust ute. Det var kul! Nu vill jag mest springa runt med kameran hela tiden, investera i en ny och köpa ett nytt objektiv. Haha, får väl ta det lite lugnt på den fronten ett tag till iallafall...
 
Har nu en hel del té-bilder, så det blir nog en hel del av dessa den närmsta framtiden.
 





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback