30 januari, 2014. { There's a first for everything

Har funderat lite på min sommar idag, jag vill såsåså gärna åka till San Francisco, det är en av mina absolut största drömmar, och jag har äntligen chans att få göra detta. Men det kostar en hel del. Hur som, så har jag valet att 1: åka till SF, betala en heeel del själv, 2: åka på charterresa med mi madre - hon betalar.
Resan till SF blir isåfall en språkresa, men det hade varit så himla kul. Samtidigt som allt jag vill är att bara få komma bort härifrån och få lite värme och slappa ett tag.
Egentligen hade jag velat bestämma mig ikväll, på grund av rabatter osv, men jag fick informationen så sent så det kommer ta ett tag till.
 
Hur som, fick ett infall av att jag ville måla förut! Jag kan verkligen inte måla med akvarell, har gjort det några gånger tidigare men jag är verkligen inte duktig på det. Men nu kände jag att jag ville göra det, så det är vad jag har sysslat med de senaste timmarna, blir väl inte så himla vackert, men det är kul iallafall!
 
 





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback