9 januari, 2014. { One More Mile

Försov mig imorse, igen. Har kommit fram till att det är för att ljudet på min väckarklocka inte funkar, så får se hur jag ska lösa detta.
 
Iallafall så gick jag till gymmet och körde ett supersnabbt rygg(+lite mage)pass på gymmet, gick på 20min, haha. Kom hem och tog det lugnt innan jag tog mig utanför dörren för en promenad i det iskalla regnet.
Jag har dålig kondition, har alltid haft. Jag menar, springa 1km har varit jobbigt, det är sjukt. Så i våras bestämde jag mig för att jag skulle ta PW's istället, så det senaste har jag gått PW's och kört intervaller. Så idag bestämde jag mig för att jogga lite.
1km var inga problem, typ som att gå, 2km var inte heller speciellt jobbigt, trots ett par små uppförsbackar. Så jag bestämde mig för att jag skulle fortsätta max 1km till, för att sluta när det gick bra, och så fick det bli. Var så himla glad över att jag orkade och att det inte ens var jobbigt, haha. Stora framsteg.
Så nu är jag taggad på att börja springa ordentligt, men ska köra lite korta pass då och då till en början hade jag tänkt. Får se hur dett går.
 
Kom hem med och tog en dusch, åt en halv burk tonfisk, diskade och nu är det smoothie och några avsnitt SATC som gäller.
 
 
Sprang med denna i öronen, passande.





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback