New Years Eve

I söndags börjad festivalen Unite i Jönköping, så jag var där ett tag på söndagen, måndage och n lite stund på tisdagen, lärde känna massa nya vänner (från att känna 1 innan) och hade superkul!
I tisdags kom jag hem vid 19 och gjorde mig iordning, åt lite pannacotta och gick hem till Hanna, där fick vi en liten förrätt och sedan tacos, sen satt vi och pratade innan jag gjorde iordning lite efterrätt som vi åt innan vi gick upp på ett litet berg för att titta på alla raketer på tolvslaget. Vi stod där ett tag innan vi gick tillbaka, skålade i Pärra Pyz (haha vad hände?) och åt massa chips. Vid två kom jag hem iallafall, det var alldeles lagom - var så trött, och jag fick följe hem vilket väl var tur eftersom en kille stannade bilen bredvid oss och frågade om vägen. (Hade ju fått panik om jag var själv.)
 
Här är lite, massa, brusiga bilder på fyrverkerier! Och vi hade perfekt utsikt över hela Huskvarna.
 
 
 
 
 
 





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback