New Years Resolution

Det där med nyårslöften är inte riktigt min grej, jag har aldrig gillat att man ska lova något, framför folk, som man sen ändå inte kommer kunna hålla. Kommer ihåg en gång när jag var liten, så kom vi på att vårat nyårslöfte skulle vara att kunna gå ner i split i slutet av året, tror jag testade göra det en gång, och det var det.
Iallafall, jag kommer inte ha några löften i år heller, bara mål och drömmar.
 
- Jag hoppas att jag kommer fortsätta med träningen så som jag gör, fortsätta bli starkare och må bättre för var dag som går.
- Jobba på det där med självkontroll, haha, svag för sötsaker.
- Våga säga nej, jag säger ja till det mesta när det gäller aktiviteter, vill vara med på allt osv. Mendet gör mig ofta stressad och att jag får ångest, och efter år av det så vill jag inte längre. Måste lära mig att säga nej helt enkelt!
- Lägga mer tid på skolan. (Haha) Men jag kan iallafall inte lägga mindre tid på plugget, så detta är en punkt jag bara kan förbättra. Känns bra ändå.
- Spara pengar, och försöka hitta jobb. Om 1,5år tar jag studenten, om 2år SKA jag vara härifrån, men det kommer inte funka om jag inte har några pengar.
- Resa. (Detta är inget mål, detta är en dröm, får se om den kan gå i uppfyllelse. Några turer till Göteborg blir det iallafall.)
 
Känns ändå som bra mål. Jag är nöjd.
 
Andra saker som händer (i Januari - Februari):
Utbildning + övernattning
Bröllop
Vernissage
Konsert - Ron Pope
Kanske Daniel Adams-Ray





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback