6 mars, 2014. { Let me introduce you to TSC, Lauryn Evarts

Har säkert delat med mig av detta flera gånger förut, men det är värt att bli nämnt igen.
 
Min favoritblogg all times, är The Skinny Confidential. Älskar henne.
Jag har följt denna blogg i ett par år, och varit beroende sen dess.
Detta är Lauryn Evarts, en tjej från San Diego och TSC är hennes blogg och varumärke. Hon bloggar om hälsa, träning, mat, mode, make up, etc.
 
Hur som helst, i höstas (oktober närmare bestämt) berättade hon att hon skulle släppa en bok, och DEN SLÄPPTES I MÅNDAGS!!! OCH DEN ÄR INTE HOS MIG? WTF!
Ska beställa den inom kort, för jag är SUPERTAGGAD! Och har taggat detta sen i höstas har verkligen gått och sett fram emot dagen då boken skulle släppas, haha. Boken hittas iallafall här.
Och jag rekomenderar er att titta in hos Lauryn, right now.
 
 





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback