...most likely does not stay in Denmark.

Andra dagen i Danmark började med att rummen fylldes av solsken och jag vaknade 6.20 och väckte alla. Jag och Hanna tog en promenad i morgonvärmen, utan jackor, så jag skulle säga sommar, innan vi fick frukost på hostelet. Sen gick vi till Designmuseum Denmark, för att titta på stolar. Vi var nog ute på 5min och tog oss till Hard Rock Cafe och åt lunch. Sen sprang vi in på resterande affärer, och en (andra) sväng till Joe & The Juice (vill ha ett utanför min dörr). På kvällen fick pizza på en italiensk restaurang innan vi satte oss och pratade vid Christians Hamn hela kvällen.
 
Påväg till Designmuseet paserade vi bland annat Nyhamn och massa små affärer och söta fik.
Hard rock café bjöd på himla god mat.
 
På onsdagen åkte vi hem. Stannade till en stund på Louisiana innan vi tog färjan över till Sverige. Det fanns en massa utställningar på Louisiana, bland annat en permanent som var ett rumm fullt med speglar och lampor som bytte färg.
Och det var våran tripp till Danmark. Det togs massa fler bilder, men de håller jag för mig själv. För det är så jag gör, det bästa behåller jag i hemlighet.





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback