17 oktober, 2012. { Feel Bad, Feel Sad - Feel God

Vilken sjukt dålig dag. Började med att gå igenom 18frågor om musik, jag hatar musikteori. Sen naturkunskap och massa frågor, och sist engelska, vilket faktiskt var helt okay.
Var inte ens pepp på att träna idag, men tvingade mig till gymmet iallafall och sprang lite, körde lite crosstrainer och sen lite rygg, ben och rumpa. Visste att om jag skulle skita i det så hade jag fått lite ångest sen, haha. Det är så det brukar bli. Och jag mår alltid så mycket bättre efter att jag tränat, det känns liksom bra då.
 
Vad har vi lärt oss av det här?
- Har du en dålig dag - träna.

Åh vilket peppande, roligt och intressant inlägg. Nu ska jag tvätta, slappa och kanske (läs inte) plugga lite!





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback