30 oktober, 2012. { Face to Face

Så i fredags vid 14 fick jag ett sms om att det var två lediga platser till Face2face och vi fick dem för halva priset. Så jag smsade Amanda, och när jag slutade klockan 15 hade jag tre timmar på mig att komma hem, duscha, packa och göra mig iordning.
Vi åkte till Värnamo, lite fel också, men vi kom dit lagom till kvällsmötet, efter det var det fika och senare var det konsert med Livslust. (En ungdomskör från Värnamo, som också är Sveriges största.) Jag har sett dem en gång tidigare, och det är sånt sjukt bra ös, hur bra som helst.
 
På lördagen var det frukost och seminarier, och samlades vi i smågrupper. Vi var alla från olika ställen, och diskuterade predikan från dagen innan osv. Sen lekte vi lekar och lärde känna varandra.
Det var kanottävling och marknad, och senare panelsamtal med Lena Nordquist. Och sen var det kvällsmöte, och fika. Också var vi på Pelles Talkshow, som är så grymt kul! Och en till konsert, med Fingerspitzgefühlers.
 
Söndagen, gudstjänst och smågruppssamling. Sen var vi på fotboll - IFK Värnamo - Umeå FC. Alla från face2face bildade en stor hejaklack och stog och skrek, och Värnamo vann med 5-0, så även fast att det kändes som att tårna förfrös av kylan så var det ju lite värt det. Kvällsmöte, fika och Pelles Talkshow. Och sen konsert med Srah Kelly.
Hon är otroligt duktig, och hennes historia är så... Bra, obeskrivlig... Grymt var det iallafall!
 
Summerar den här helgen med underbara nya vänner, asbra predikan, intressanta seminarier, grymma andakter och otroligt bra konserter!
 
 
Såhär levde jag i helgen. Sov så dåligt att jag fick låna en luftmadrass, hur bäst var inte det liksom?
 
Pelles Talkshow.
 
IFK Värnamo - Umeå FC.
 
Fingerspitzgefühlers.
 
Sarah Kelly.




Fina bilder och bra text Rebecka

2012-11-01 // 13:45:38

Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback