12 januari, 2013.

Tränade förut, och insåg plötsligt att det är den tolfte januari idag. Och tiden går så otroligt fort. Det är helt sjukt.
Och det är galet hur fort de två senaste åren har gått, både upp och ner. Men shit. Jag mår nog som bäst idag, just nu.
Jag var svinlycklig för ett par år sen, vilket tillslut dalade ut. Jag mådde piss men sen blev det bra igen.
 
Jag är inte kär, lycklig och hög på livet, men jag mår iallafall bra. Jag tränar som en hysterisk... Gris. Och har massa underbara vänner - fler än någonsin innan - som jag dessutom träffar, ofta. Livet är bra. Men det går fort,  lite för fort...
 
 
Det blev djupt, men det behövs det med ibland.




vilken fin blogg du har!! visste jag inte om :) fortsätt så!

Svar: men tackar du, vad glad jag blir! :) och detsamma, din är ju helt otroligt bra!
beckyandersson.blogg.se

2013-01-13 // 19:45:30

Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback