9 januari, 2013. { Del 3

Snäll (läs: lat) som jag är bjuder jag på oredigerade bilder.
Juni.
Var i Stockholm med klassen, var på riksdagen, något museeum och shoppade. Var på Liseberg med klassen, åkte nyckelpigan och sagoslottet och höll på att dö när de tvingade med mig i Swingrock (vet inte om den heter så, vet inte ens om det finns en karusell med det namnet).
Skolavslutning. Hängde mycket med mina vänner, bakade cupcakes med Ella och Lovisa. Midsommar...
 
 
 
 
 
 
 
 
Juli.
Jag hade en liten fotodag med Hanna.
Jag åkte till  Ed. Hälsade på pappa, åkte båt, var i Strömstad och myste, och så träffade jag mormor och morfar, min vän Fia, var i Göteborg en sväng och firade min lillkusin som fyllde år.
 
 
 
 
 
 





Comment here:

Name:
Remember me?

Mail: (will not be published)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback